Ruim 7500 km van Amsterdam! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wil Ponsioen - WaarBenJij.nu Ruim 7500 km van Amsterdam! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wil Ponsioen - WaarBenJij.nu

Ruim 7500 km van Amsterdam!

Door: Wil Ponsioen

Blijf op de hoogte en volg Wil

18 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

Gisteravond 19.00 uur lokale tijd geland na een zeer relaxte vlucht. Gooise vrouwenfilm, likeurtje en Rotimaaltijd maakten de vlucht aangenaam! Eenmaal geland verdwijnen alle comfortabele zaken en mag je via de trap afdalen en plaats nemen in een ronkend busje met flexibele armleuningen of toch kapot.... En via een 45 km lange weg met alleen maar kuilen is dan toch weer de verrassing aangenaam bij het zien van mijn appartementencomplex Felisa. Er zijn langs de weg vanaf de luchthaven alleen maar Chineese supermarkten en zelfs een warenhuis uit de grond gestampt.
Ik sprak met de chauffeur over mijn marathon en hij gaat a.s zondag mij volgen op de Surinaamse TV:-) Pensioen zou hij wel onthouden......
Vandaag even wennen aan de temperatuur en mijn fiets ophalen, boodschapjes doen, beetje rusten en vanavond zwemtrainen in een zwembad vlakbij met Jessica de Vries en ik spreek haar vader uitgebreid welke reeds jarenlang in de organisatie zit van de marathon, altijd nuttig.
Vandaag 30 graden en een beetje bewolkt maar altijd dat heerlijke windje erbij maakt het goed uit te houden.
Tot later X Wil

  • 18 Maart 2015 - 19:24

    Linda:

    Hoi Wil, dus "alleen" in de zwarte wereld is begonnen, hihi. Altijd handig connectie's. Voor zo'n zware race moet je nu niet meer veel trainen hoor, gewoon relaxen, dus op zijn Surinaams door de week heen gaan en genieten.
    Groetjes Linda

  • 19 Maart 2015 - 07:10

    Wim & Sandra:


  • 19 Maart 2015 - 13:14

    Monique:

    Hè Wil,

    Hoe was het met je naaste passagier ? Nog leuk gezelschap, ondanks dat je niet van te voren kennis had gemaakt haha :-)

    Prima temperatuur daar....neem alvast een beetjee mee voor 12 juni :-)

    :--* Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 8386

Voorgaande reizen:

16 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 Maart 2015 - 25 Maart 2015

8e TeleG 10 km Open Water Event 2015

Landen bezocht: